W dzisiejszym świecie bardzo ciężko przyciągnąć uwagę klienta, który cały czas atakowany jest rozmaitymi bodźcami. Dlatego też, chcąc poszerzyć swoje grono odbiorców i chcąc zaistnieć w świadomości klientów, warto zadbać o to, żeby mogli się oni „opatrzyć” z naszą marką. Jedną z metod na osiągnięcie tego celu, może być skorzystanie z nieszablonowych nośników reklamy. Do takich nośników należą z pewnością namioty reklamowe, które z powodzeniem można wykorzystać do promowania firmy.
Przykuj uwagę potencjalnych klientów
Namiot reklamowy umożliwia stworzenie ciekawie wyglądającego stoiska, skutecznie zwracając na siebie uwagę przechodniów. Czym się kierować podczas przygotowywania stoiska? Bardzo ważne jest, żeby stoisko:
- wizualnie współgrało z wizerunkiem marki,
- było estetyczne, a za razem intrygujące,
- znajdowało się w odpowiednim miejscu,
- było przemyślane i pozwalało na wygodny kontakt z potencjalnymi klientami
Szukając namiotu reklamowego, warto postawić na produkty od sprawdzonych marek, którym ufa szerokie grono klientów. Jedną z takich marek jest Vitabri, posiadająca w swojej ofercie namioty wyróżniające się prostotą, mobilnością i wysokim poziomem bezpieczeństwa. Dzięki temu są one idealne na różnego rodzaju targi, eventy, imprezy sportowe i wystawy. Słowem wszędzie tam, gdzie potrzeba dobrej reklamy!
Stoisko dostosowane do potrzeb marki
Każda firma działająca na rynku, musi dbać o swój wizerunek oraz o to, żeby być wiarygodna i rozpoznawalna. Z tego też powodu, wiele firm decyduje się brać udział w jak największej ilości branżowych eventów. Namioty reklamowe umożliwiają dostosowanie stoiska do potrzeb marki oraz do warunków panujących na danym evencie. Dotyczy to m.in. wymiarów namiotów, które muszą mieścić się w wyznaczonych im polach. Wybierając namiot, warto również zwrócić uwagę na jego wagę. Im lżejsza konstrukcja, tym łatwiej ci będzie składać i rozkładać namiot.
Dlaczego warto postawić na namioty reklamowe?
Wśród zalet, którymi wyróżniają się namioty reklamowe z pewnością można wymienić ich funkcjonalność oraz nieszablonowość. Namiot w bardzo wyraźny sposób wydziela przestrzeń, należącą do reklamowanej marki, dzięki czemu umożliwia przekazanie klientowi najważniejszych informacji związanych z daną firmą. Nie sposób nie wspomnieć również o tym, że namioty reklamowe są też po prostu praktyczne. W przypadku niepewnej pogody dadzą schronienie uczestnikom wydarzeń odbywających się na świeżym powietrzu. A w przypadku dużego nasłonecznienia, pozwolą odpocząć od promieni słonecznych.
Jeżeli chodzi o możliwości marketingowe, to namioty reklamowe można porównać do banerów. Na materiałowe części namiotów nadrukowywane są treści, będące reklamą. Stosunkowo duży format umożliwia różnego rodzaju zabawy formą i treściami, umieszczanymi na namiocie. Jednym z ciekawych pomysłów może być nadrukowanie treści w taki sposób, żeby dawała ona nieco inny obraz w zależności od tego, z jakiej perspektywy się na nią patrzy.